AURE Software je sada softwarových nástrojů tvořená vzájemně propojenými moduly, které vytvářejí centrální sdílenou informační databázi pro snadné a efektivní řízení auditorských zakázek.
Jednotlivé moduly mohou být vzájemně propojeny a vytvářet tak integrované řešení nebo mohou plnohodnotně fungovat i samostatně.
AURE.DM – Document Management
Modul pro správu auditorských zakázek
- přehledná evidence auditorského spisu (za využití modulu AURE.AP)
- možnost elektronického podpisu autora i kontrolora pracovního papíru
- možnost elektronických referencí mezi dokumenty
- možnost tzv. rolování spisu a ponechání vybraných dokumentů i pro audit v následujícím období
AURE.TB – Trial Balance
Modul pro obratovou předvahu a generování účetních výkazů společnosti
- automatický nástroj pro práci s obratovou předvahou, který umožňuje vytvářet účetní výkazy (standardizované CAS, individuální IAS-IFRS, HGB,…) a tzv. leadsheety pro jednotlivé oblasti testů věcné správnosti
- možnost natažení klientské obratové předvahy při zahájení auditu
- možnost proúčtování zjištěných nesprávností a následná úprava leadsheetů či účetních výkazů
- lze využít i pro potřeby konsolidace
- možnost tzv. rolování obratové předvahy a ponechání groupingu pro následující období
AURE.AP – Audit Pack
Modul pro automatické generování struktury zakázky
- automatické generování struktury zakázky dle předem definované struktury včetně vzorových dokumentů
- standardizovaný pack nebo možnost individuálního nastavení packu dle potřeb a zvyklostí auditora
- výchozí vzorové dokumenty pro plánovací, testovací a reportovací fázi auditu
- integrovaný přehled o identifikovaných specifických rizicích a nastavení auditorských procedur na jejich pokrytí včetně závěrů z provedených prací
- shrnutí vykonaného auditu – přehled o vykonaných auditorských procedurách, identifikovaných nesprávnostech a pokrytí rizikových oblastí
- vzorové dokumenty pro hodnocení možné zpronevěry a pro hodnocení schopnosti společnosti pokračovat v její činnosti
- vzory ověřovacích dokumentů pro banky, právníky, dodavatele, odběratele, pojišťovny a spřízněné osoby
AURE.DR – Data Room
Modul pro bezpečné sdílení dokumentů
- vysoce zabezpečený webový systém (internetové úložiště), kde je možné skladovat, distribuovat a sdílet důvěrné a neveřejné dokumenty a informace mezi klienty a třetími osobami za účelem rychlejšího a výkonnějšího předávání informací a podkladů pro práci na auditorských zakázkách
- úplná kontrola nad tím kdo, co a kdy vidí a to díky zabezpečenému přístupu
- nepřetržitý online přístup ke službám elektronického data roomu – 24 hodin 7 dní v týdnu; neexistují žádná omezení ohledně počtu přístupových povolení, času stráveného prohlížením sdílených dat nebo množství stažených dat Leták k modulu AURE.DR:
- urychluje a poskytuje vysokou míru zabezpečení sdílených dat prostřednictvím přísně kontrolovaných přístupových povolení
- Leták k modulu AURE.DR: AURE.DR
- Video ukázka k modulu AURE.DR: https://youtu.be/vAlMZw_gSqE
AURE.BO – Back Office
Modul pro administrativní podporu zakázek
- nástroj pro efektivní řízení kanceláře v souladu s některými požadavky ISQC1
- možnost vytváření databází klientů, kontaktů, zakázek, zaměstnanců a dalších
- evidence a plánování auditorských zakázek (možnost plánovat jednotlivé zaměstnance přímo na zakázku v dohodnutých termínech)
- vytváření výkazů práce k jednotlivým zakázkám a možnost vyhodnocení plánovaných hodin s těmi skutečnými
- možnost evidence vedlejších nákladů na zakázce
- možnost fakturace jednotlivých zakázek
AURE.IND – Independence Tool
Modul pro sledování a hlídání nezávislosti aktivit
- vhodný nástroj pro společnosti či skupiny společností pro efektivní sledování a vyhodnocení případných konfliktů